Rejestry dostępne w Urzędzie Miasta Radzionków
Rejestr uchwał Rady Miasta Radzionków
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Wydział Organizacyjny - Biuro Rady Miasta
pokój nr 14, II piętro
tel. 32 388 71 35
faks 32 289 07 20
adres e-mail: biurorady@radzionkow.pl
Dostępność: Rejestr jawny:
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=436
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr zarządzeń Burmistrza Miasta Radzionków
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Komórka organizacyjna udostępniająca rejestr
Wydział Organizacyjny - Sekretariat Burmistrza
pokój nr 10, I piętro
tel. 32 388 71 01
tel. 32 388 71 20
faks 32 289 07 20
adres e-mail: sekretariat@radzionkow.pl
adres e-mail: burmistrz@radzionkow.pl
Dostępność: Rejestr jawny:
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=223
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr skarg i wniosków
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Wydział Organizacyjny - Sekretariat Burmistrza
pokój nr 10, I piętro
tel. 32 388 71 01
tel. 32 388 71 20
faks 32 289 07 20
adres e-mail: sekretariat@radzionkow.pl
adres e-mail: burmistrz@radzionkow.pl
Dostępność: Rejestr jawny, z uwzględnieniem art. 225 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego "Nikt nie może być narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu złożenia skargi lub wniosku albo z powodu dostarczenia do publikacji o znamionach skargi lub wniosku, jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych" oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Rejestr w formie elektronicznej nie zawiera danych osób wnoszących skargę lub wniosek http://bip.radzionkow.pl/?c=1170
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr Aktów Wewnętrznych
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Wydział Organizacyjny - Sekretariat Burmistrza
pokój nr 10, I piętro
tel. 32 388 71 01
tel. 32 388 71 20
faks 32 289 07 20
adres e-mail: sekretariat@radzionkow.pl
adres e-mail: burmistrz@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=406
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr wniosków i opinii komisji Rady Miasta
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Wydział Organizacyjny - Biuro Rady Miasta
pokój nr 14, II piętro
tel. 32 388 71 35
faks 32 289 07 20
adres e-mail: biurorady@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=1174
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr interpelacji i wniosków Radnych
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Wydział Organizacyjny - Biuro Rady Miasta
pokój nr 14, II piętro
tel. 32 388 71 35
faks 32 289 07 20
adres e-mail: biurorady@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=415
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr interpelacji i zapytań Radnych
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Wydział Organizacyjny - Biuro Rady Miasta
pokój nr 14, II piętro
tel. 32 388 71 35
faks 32 289 07 20
adres e-mail: biurorady@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=2813
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Wydział Organizacyjny - Sekretariat Burmistrza
pokój nr 10, I piętro
tel. 32 388 71 01
tel. 32 388 71 20
faks 32 289 07 20
adres e-mail: sekretariat@radzionkow.pl
adres e-mail: burmistrz@radzionkow.pl
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr porozumień
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Zarządzenie wewnętrzne Kierownika Urzędu nr 4/06 z dnia 9 marca 2006 roku w sprawie prowadzenia Rejestru Porozumień ze zmianą (Zw.KU.2013.2 z dnia 10 stycznia 2013r.)
Wydział Organizacyjny
pokój nr 14, II piętro
tel. 32 388 71 95
faks 32 289 07 20
adres e-mail: organizacyjny@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=403
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr umów
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Zarządzenie wewnętrzne Kierownika Urzędu nr 3/06 z dnia 16 lutego 2006 roku w sprawie prowadzenia Rejestru Umów.
pokój nr 2, parter
tel. 32 388 71 18
faks 32 289 07 20
adres e-mail: um@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej dostępny w BIP nie zawiera kolumny z nazwą podmiotu, z którym zawarto umowę http://bip.radzionkow.pl/?c=1172
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Referacie Księgowości i Budżetu Miasta.
Rejestr uchwał Zarządu Miasta Radzionków
(ostatnia uchwała została podjęta przez Zarząd Miasta w dniu 14 listopada 2002 roku; począwszy od kadencji 2002-2006 nastąpiła zmiana organu wykonawczego z Zarządu Miasta na Burmistrz Miasta)
Podstawa prawna: § 21 ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Wydział Organizacyjny - Sekretariat Burmistrza
pokój nr 10, I piętro
tel. 32 388 71 01
tel. 32 388 71 20
faks 32 289 07 20
adres e-mail: sekretariat@radzionkow.pl
adres e-mail: burmistrz@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=1179
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Wydziale Organizacyjnym.
Rejestr Instytucji Kultury
Podstawa prawna: art. 14 Ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Referat Promocji Miasta i Aktywności Społecznej
pokój nr 19, II piętro
tel. 32 388 71 37
faks 32 289 07 20
adres e-mail: promocja@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=1187
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Referacie Promocji Miasta i Aktywności Społecznej.
Rejestr wyborców
Podstawa prawna: art. 18 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks wyborczy.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Komórka organizacyjna udostępniająca rejestr
Referat Spraw Obywatelskich
pokój nr 7, parter
tel. 32 388 71 11
tel. 32 388 71 26
faks 32 289 07 20
adres e-mail: m.synecka@radzionkow.pl,
adres e-mail: k.lubos@radzionkow.pl
Dostępność: Rejestr wyborców jest udostępniany na oisemny wnosek, do wglądu w urzędzie gminy.
Rejestr planów miejscowych
(w tym uchylonych i nieobowiązujących)
Podstawa prawna: art. 31 Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Referat Zagospodarowania Przestrzennego
pokój nr 15, II piętro
tel. 32 388-71-21
tel. 32 388-71-24
faks 32 289-07-20
adres e-mail: nieruchomosci@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=1184
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny na wniosek w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego
Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę planu miejscowego
Podstawa prawna: art. 31 Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Referat Zagospodarowania Przestrzennego
pokój nr 15, II piętro
tel. 32 388-71-21
tel. 32 388-71-24
faks 32 289-07-20
adres e-mail: nieruchomosci@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej nie zawiera kolumny z nazwą podmiotu http://bip.radzionkow.pl/?c=1190
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny na wniosek w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego.
Rejestr ksiąg Stanu Cywilnego
Podstawa prawna: art. 2 i 5 Ustawy z dnia 29 września 1986 roku Prawo o aktach stanu cywilnego.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Urząd Stanu Cywilnego
pokój nr 5, parter
tel. 32 388 71 09
faks 32 289 07 20
adres e-mail: um@radzionkow.pl
Rejestr zamówień publicznych
Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Referat ds. Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych
pokój nr 17, II piętro
tel. 32 388 71 06
faks 32 289 07 20
adres e-mail: zamowienia@radzionkow.pl
Rejestr w formie elektronicznej http://bip.radzionkow.pl/?c=1185
Rejestr w formie tradycyjnej dostępny w Referacie ds. Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych.
Rejestr dowodów osobistych
Podstawa prawna: ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych http://isap.sejm.gov.pl/
Referat Spraw Obywatelskich
pokój nr 7, parter
tel. 32 388 71 11
tel. 32 388 71 26
faks 32 289 07 20
adres e-mail: m.synecka@radzionkow.pl,
adres e-mail: k.lubos@radzionkow.pl
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Burmistrz Miasta Radzionków dr Gabriel Tobor |
Data utworzenia: | 2014-04-23 00:00:50 |
Wprowadził do systemu: | Ilona Loch |
Data wprowadzenia: | 2014-03-12 09:29:00 |
Opublikował: | Ilona Loch |
Data publikacji: | 2014-04-23 10:13:30 |
Ostatnia zmiana: | 2023-01-10 14:07:18 |
Ilość wyświetleń: | 6718 |