Referat Księgowości i Budżetu Miasta
mgr Gabriela Grzyb
Kierownik Referatu
pokój nr 2, parter
tel. 32 388-71-33
faks 32 289-07-20
adres e-mail: ksiegowosc@radzionkow.pl
mgr Joanna Lipińska
Inspektor
pokój nr 2, parter
tel. 32 388-71-34
Katarzyna Dolibóg
Inspektor
pokój nr 2, parter
tel. 32 388-71-18
mgr Aleksandra Purgoł
Inspektor
pokój nr 2, parter
tel. 32 388-71-18
Anna Spryś
Inspektor
pokój nr 2, parter
tel. 32 388-71-36
Halina Wrodarczyk
Inspektor
pokój nr 2, parter
tel. 32 388-71-34
Aleksandra Anczok
Specjalista
pokój nr 1, parter
tel. 32 388-71-15
Zakres zadań
Do zadań Referatu Księgowości i Budżetu Miasta należy, w szczególności:
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej organu gminy z wyodrębnieniem ewidencji księgowej środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
- opracowanie założeń do projektu budżetu oraz wieloletniej prognozy finansowej na kolejny rok budżetowy oraz lata przyszłe;
- weryfikowanie składanych przez jednostki budżetowe oraz komórki organizacyjne Urzędu propozycji do projektu budżetu oraz wieloletniej prognozy finansowej;
- opracowanie projektu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami;
- opracowanie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla gminy Radzionków;
- opracowanie planu finansowego dochodów i wydatków budżetu miasta Radzionków;
- opracowanie informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze oraz sprawozdania z rocznego wykonania budżetu miasta Radzionków;
- opracowanie informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej;
- opracowywanie analiz zdolności kredytowych i innych analiz finansowych;
- przekazywanie dochodów z zakresu administracji rządowej do Wojewody Śląskiego;
- przekazywanie w ciągu roku środków dla jednostek budżetowych finansowanych z budżetu gminy w zakresie zadań własnych, zleconych i innych;
- dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej sprawozdań finansowych z gminnych jednostek organizacyjnych;
- sporządzanie rocznego bilansu z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego;
- sporządzanie rocznego bilansu z Urzędu Miasta;
- sporządzanie skonsolidowanego bilansu gminy;
- sporządzanie sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego;
- prowadzenie spraw związanych z lokowaniem wolnych środków pieniężnych (lokaty terminowe);
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Urzędu Miasta z wyodrębnieniem ewidencji księgowej środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
- dokonywanie płatności przelewowych za zobowiązania Urzędu Miasta;
- sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych i finansowych;
- prowadzenie gospodarki kasowej Urzędu;
- prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania;
- prowadzenie ewidencji nabycia towarów i usług;
- prowadzenie spraw związanych z bankową obsługą gminy;
- rozliczanie wyników spisów z natury oraz ujmowanie w księgach różnic inwentarzowych;
- przygotowanie projektów zarządzeń wewnętrznych z zakresu rachunkowości Urzędu;
- prowadzenie centralnego rejestru zawartych umów;
- czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu miasta z zachowaniem równowagi budżetowej oraz przestrzeganiem zasad dyscypliny budżetowej.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Burmistrz Miasta Radzionków Gabriel Tobor |
Data utworzenia: | 2009-12-14 00:00:26 |
Wprowadził do systemu: | Ilona Loch |
Data wprowadzenia: | 2009-12-14 12:51:56 |
Opublikował: | Ilona Loch |
Data publikacji: | 2010-01-11 14:06:21 |
Ostatnia zmiana: | 2021-06-14 07:14:44 |
Ilość wyświetleń: | 13530 |