Referat Administracyjny
Ireneusz Głogowski
Kierownik Referatu
pokój nr 20, II piętro
tel. 32 388-71-08
faks 32 289-07-20
adres e-mail: administracja@radzionkow.pl
Małgorzata Magiera
Pomoc administracyjna
pokój nr 20, II piętro
tel. 32 388-71-40
Adam Klarenbach
Kierowca
Portiernia (piwnica)
tel. 32 388-71-25
Marian Klimczok
Portier
Portiernia (piwnica)
tel. 32 388-71-25
Alfons Tobór
Portier
Portiernia (piwnica)
tel. 32 388-71-25
Sławomir Szołtysik
Portier - Kierowca
Portiernia (piwnica)
tel. 32 388-71-25
Wojciech Mann
Portier
Portiernia (piwnica)
tel. 32 388-71-25
Andrzej Szastok
Portier
Portiernia (piwnica)
tel. 32 388-71-25
Barbara Laskowska
Sprzątaczka
Portiernia (piwnica)
tel. 32 388-71-25
Ewa Sobala
Sprzątaczka
Portiernia (piwnica)
tel. 32 388-71-25
Janina Szołtysik
Sprzątaczka
Portiernia (piwnica)
tel. 32 388-71-25
Zakres zadań
Do zadań Referatu Administracyjnego należy w szczególności:
- planowanie i organizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego w środki trwałe, przedmioty nietrwałe, materiały biurowe oraz konserwacja inwentarza biurowego i nadzór nad gospodarką tymi przedmiotami, materiałami i inwentarzem Urzędu;
- nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w obiektach administracyjnych Urzędu;
- nadzór nad ochroną gmachu i zabezpieczeniem mienia Urzędu;
- zarządzanie budynkami administracyjnymi Urzędu oraz gospodarka lokalami biurowymi i ogólnoużytkowymi;
- prowadzenie spraw związanych z terminowymi badaniami technicznymi wraz z wykonywaniem pomiarów dotyczących ochrony przeciwpożarowej i odgromowej;
- prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem w obiektach Urzędu przepisów przeciwpożarowych;
- dekorowanie budynków administracyjnych Urzędu z okazji świąt państwowych i uroczystości lokalnych;
- prowadzenie gospodarki drukami i formularzami;
- prowadzenie ewidencji zakupionych książek i innych publikacji;
- prowadzenie małej poligrafii dla potrzeb Urzędu;
- zamawianie tablic urzędowych oraz ich ewidencja;
- załatwianie spraw związanych z prenumeratą prasy oraz innych publikacji wydawniczych;
- prowadzenie ewidencji oraz gospodarki sprzętem telekomunikacyjnym;
- inwentaryzowanie rzeczowych składników majątku, ocena przydatności gospodarczej objętych spisem składników majątkowych;
- planowanie, organizowanie i nadzór nad przebiegiem remontów bieżących obiektów Urzędu;
- obsługa techniczna konferencji i narad organizowanych w Urzędzie, a także sesji Rady, w tym zapewnienie transmisji obrad sesji, nagrywania tych obrad oraz sporządzania imiennych wykazów głosowań radnych z wykorzystaniem urządzeń do tego przeznaczonych;
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodu służbowego, kontrola kart drogowych, rozliczenie zużycia paliwa, olejów i części zamiennych;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczaniem majątku gminy;
- prowadzenie spraw obsługi administracyjnej związanej z członkostwem gminy Radzionków w spółdzielniach socjalnych;
- współpraca z komórką organizacyjną koordynującą przygotowanie i przeprowadzenie na terenie miasta wyborów i referendów;
- prowadzenie czynności mających na celu przejęcie spadków zasądzonych na rzecz gminy Radzionków, takich jak: ustalenie czy dana osoba faktycznie nie żyje, sprawdzenie w rejestrze spadkowym, czy jest poświadczenie dziedziczenia przez spadkobierców.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | wz.Burmistrza Miasta Radzionków Krzysztof Kula |
Data utworzenia: | 2010-04-14 00:00:33 |
Wprowadził do systemu: | Ilona Loch |
Data wprowadzenia: | 2010-04-19 12:04:46 |
Opublikował: | Ilona Loch |
Data publikacji: | 2010-04-26 13:39:23 |
Ostatnia zmiana: | 2021-10-04 13:16:22 |
Ilość wyświetleń: | 13259 |